TEK DÜŞÜNCEMİZ GALİBİYET

YENİŞEHİRDE DEPREM

YENİŞEHİRDE DEPREM
YENİŞEHİRDE DEPREM

Fecebook Sayfamızı Beğenin

Bıyık: Şüphem yok

30 Kasım 2010 Salı



Düzce Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Erdoğan Bıyık, Düzcespor’un son durumu ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Düzcespor’un tarihi boyunca en güçlü yönetime sahip olduğuna vurgu yapan Bıyık, “Düzcespor’un 3. Lig’e çıkacağından hiçbir şüphem yok” dedi.
 Türkiye Futbol Federasyonu Bölgesel Amatör Küme 11. grupta mücadele eden ve elde ettiği sonuçlarla bir türlü bekleneni veremeyen Düzcespor’da teknik direktör Zafer Göncüler’in görevine son verilmesini değerlendiren Düzce ASKF Başkanı Erdoğan Bıyık, bu tür kan değişikliklerinin gerekliliğine işaret ederek, “Takımdan 25 oyuncuyu gönderemezsiniz, mecburen hocalar gider. Bu tarz kan değişiklikleri yapmak gerekir. Zannediyorum Düzcespor’un önünün açılabilmesi için böyle bir karar alındı. Düzcespor için hayırlı olsun diyor ve yeni gelecek olan hocamıza da başarılar diliyorum” şeklinde konuştu.  
 Düzcespor’un 3. Lig’e çıkacağından emin olduğunu da sözlerine ekleyen Bıyık, “ Düzcespor bugüne kadar sahip olmadığı bir yönetime sahip. Büyük ve bilgin iş adamlarından oluşan bir yönetim var.  Puan olarak geride olabiliriz, ama iyi bir kadro, iyi bir yönetim. Yönetim olması gerekenler için uğraş veriyor” ifadelerinde bulundu. (İHA)

0 yorum:

Yorum Gönder