TEK DÜŞÜNCEMİZ GALİBİYET

YENİŞEHİRDE DEPREM

YENİŞEHİRDE DEPREM
YENİŞEHİRDE DEPREM

Fecebook Sayfamızı Beğenin

Şeker Spor Kelcisi Mete Toygar ile röportaj

2 Aralık 2010 Perşembe


Mete Toygar 1989 Aydın Doğumlu 12 yıldır futbol hayatını çeşitli kulüplerde sürdürüyor, Aydın spor dan 2010-2011 BAL ligi sezonu başlangıcında Muş Şeker Spora transfer oldu.
  Futbola başlamadan önce futbolla aran nasıldı?
İlk olarak Mahallede futbolla tanıştım, Sadece mahallede de değil, okul bahçesinde de her zaman top oynuyordum. futbolla la uyuyup futbolla kalkıyordum.
Futbola nasıl başladın?
8 yaşında Aydın il özel idare köy hizmetleri futbol okulunda başladım, 10 yaşında lisanslı olarak ilk müsabakama cıktım daha sonra sırasıyla yıldızlar , B genç , A genç ve As takımda forma giydim, Aydın İncirliova Belediye Spor a transfer oldum burada 1 sezon oynadıktan sonra Aydın Spor a transfer oldum 3 sezon da bu kulübün formasını giydikten sonra Muş Şeker Spor a transfer oldum, Şimdi Muş Şeker Spor futbolcusuyum.
Aydın dan Muş a geldin Yabancılık cekiyormusun? . Ailenden uzak yaşamak zor oluyor mu?
Muş a ilk gelirken çok zorlandım, Daha sonra buradaki sıcak ortamı görünce fazla bir yabancılık çekmiyorum şimdi alıştım diyebiliriz. Aileden ayrı yaşmak zor, İster istemez eksikliklerini görüyorum, yalnız yaşmayı öğrendim sayılır, Muş ta çok güzel geçiyor günler. İdmanlarımız zevkli geçiyor, taraftarımızın takıma sevgisi bizi de mutlu ediyor, ama ailemi herkes gibi bende arıyorum.
Futbola başladığın yıllarda örnek aldığın futbolcular var mıydı?
Tabiî ki herkes gibi benim de beğendiğim futbolcular vardı. Taffarel`in hayranıydım. Refleksleri, yer tutuşu, oyunu okuması beni etkileyen faktörlerinden di.Bir kalecinin takıma sağladığı katkıyı en iyi şekilde gösteren bir kaleci.

Futbola hangi mevkide başladın? Hâlâ aynı mevkide mi oynuyorsun yoksa çok değişiklik oldu mu?
Futbol`a kaleci olarak başladım ve aynen devam ediyorum.
Şu anda oynadığın mevkide beğendiğin futbolcular var mı?
İlk olarak tabiî ki Fenerbahçeli Volkan Demirel ve Rüştü ağabey imizide unutmayalım
Türkiye Ligi'nde oynayan, özellikle senin mevkiinde oynayan yabancılardan kimleri beğeniyorsun?
Spor toto süper lig ekiplerinden İstanbul büyük şehir belediye spor kalecisi Kenan Hasagiç
Futbola başladığın günden bugüne sende emeği olduğunu düşündüğün insanlar kimler?
İlk futbol okuluna başlarken Hocam olan İbrahim Utangeç ve Muş Şeker spor hocası olan Hakan Okut ,Hakan hoca dan öğrenecek çok şey var, gerek tecrübesi ,gerek kişiliği buna çok müsait.
Şeker spor daki hedeflerin neler?
Her futbolcu gibi takımımın bir üst lige çıkması.
Uzun vadeli hedeflerin neler?
Şimdilik Takımın Başarısını Düşünüyorum, Kısmet olur takım olarak başarılı olabilirsek bir üst lig de mücadele etmek ve Süper lig de forma giymek.
Avrupa'da hangi ligleri ve takımları beğeniyorsun?
Avrupa’da İspanya ligini beğeniyle izliyorum. Barcelona takımını beğeniyorum
İler ki yıllar da bir gün tekrar Muş`ta futbol oynamayı düşünüyor musun?
Tabiî kide oynamak isterim ama ozamnki şartlara bağlı. Şimdi tek dileğim var oda Muş spor`una birilerinin sahip çıkıp hak ettiği lige geri dönmesi.
FIRAT DEMİR / MUSSPOR.COM

0 yorum:

Yorum Gönder